מחפש טכנאי לתיקון מוצר חשמלי בעזרת יצאת צדיק

אז נכון, לא הזמינו גם אותי, למה? בגלל שהם לא יכולים להזמין את כולם, ובמיוחד באזור שלנו, בבאר שבע ושאר הסביבה, בין אם זה תיקון מכונות כביסה, מקררים,  או כל מוצר חשמלי אחר, לא מסתיים בתכנית יצאת צדיק

בתקופתנו אנו נמצאים בתקופה של טכנאים רמאים,אנשים טובים, צדיקים, אמינים, שקרנים, אנשים מקצועיים יותר, מקצועיים פחות, חובבנים, ועוד המון תכונות שאוכל להגיד לכם.
חיים הכט, ב-15 השנים האחרונות הנחה וניהל תכנית טלוויזיה דיי נהדרת שנקראת יצאת צדיק, שעוקבת אחר מאות אנשי מקצוע, ושבאמת עוזרת לאנשים לבחור את הטכנאי מכונת הכביסה, המקרר או התנור שלהם, ובעצם לימד אותם איך להבחין בצדיקים וכיצד להיזהר מרמאים.

לפני כשנה, חיים הכט טען שהתכנית יצאת צדיק תסתיים, וזו תיהיה האחרונה שלו, ושהוא לא ללא ספק לא מתכוון לעשות תכנית נוספת.
קצת באסה בשבילי, טכנאי מזה שנים רבות שהיה בכייף רוצה לקבל את הגושפנקה הזו, מן סוג של חתימה בשביל אותם אנשים שעדיין חושדים ותמיד יחשדו בכלל הטכנאים והמתקנים למיניהם, לא משנה איזה סוג של מכשיר חשמלי יתקלקל להם, בין אם זה מייבש כביסה, תנור או שאר המוצרים הביתיים הסטנדרטים שקיימים בכל בית.
אך במפתיע חיים אתגר, החליט להמשיך את מפעלו, ולצאת בעונה נוספת, אז מי יודע אולי מתישהו יגיע תורי 😉

אז נבחר טכנאי בעזרת יצאת צדיק?

כמובן שלפני שננסה לבחור טכנאי אמין למכשיר החשמלי שהתקלקל, מומלץ לנו לעשות בדיקה, האם בכלל אנו צריכים לתקן את המוצר, או שנצטרך להחליף אותו (לקנות חדש, או יד שנייה).
לאחר, שנחליט, בין אם נעזרנו בשיחה לאיש מוסמך, שעזר לנו וענה לנו על חלק מהשאלות ושבעזרתן נוכל לבצע החלטה טובה יותר באם כדאי לנו להזמין טכנאי כלל.
ראשית, נוכל להשתמש בתכנית יצאת צדיק (במידה ויש צדיק במיקום שלנו), ולבחור מהרשימה המקורית של התוכנית.
אך במידה ואין באזורנו "צדיק" מוכתר, נבחר את הטכנאי על פי המהימנות שלו בשיחה בטלפון, ננסה להבין מהשיחה שלנו האם הוא מדבר בשפה מקצועית, או שהוא נשמע כמו אחד שלעולם לא פתח מכונת כביסה למשל.

הערה: חשוב להבין שלאחר שבחרנו באותו טכנאי, תשלום על ביקור בית הוא הכרחי, טכנאי שיגיד לכם שאינו גובה תשלום על ביקור בית, צריך להדליק לכם נורות אדומות, כנראה הוא רמאי.
איננו יכולים לדעת בוודאות שהוא כך, אך מומלץ לבדוק לעומק, לעתים, אדם כזה מנסה לקבל בכל מחיר את אותה קריאה, ואז בקריאת השירות שלו הוא גובה סכומים גבוהים מהלקוח על בדיות ושקרים בנוגע לתיקון המוצר).

לכן מקובל מאוד לשלם על ביקור בית לטכנאי, גם אם אינכם בטוחים שהטכנאי יצליח לתקן את התקלה של המקרר, מכונת הכביסה, מייבש או כל מוצר אחר, התשלום עבור הביקור הוא בעצם תשלום על הזמן של אותו איש מקצוע, על הדלק שהוא משלם על מנת להגיע ללקוח, ואפילו על הזמן שהוא מאבד במקום לקחת כנראה לקוח אחר, שכן היה מוכן לשלם על ביקור בית.

מה המחיר לביקור בית?

המחירים של ביקורי הבית, נעים בין 200-300 שקל, הם משתנים בין אזורים מסוימים, ובין הטווח של הטכנאי לאותו לקוח, ככל שהוא קרוב יותר, הוא יכול לתת לו מחיר זול יותר ולהיפך.

מה מספרים עליי?
קובי עזר לי מאוד כשמכונת הכביסה שלי פשוט לא עבדה, לאחר ביקור בית קצר הוא זיהה את הבעיה ותיקן אותה מהר וללא בעיה.
(מוריה חדד, תיקון מכונת כביסה)
קובי עובדיה עזר לי ללא תשלום ועל זה אני מודה לו כל כך, לאחר שהמקרר שלנו לא עבד, הוא הסביר לנו בטלפון שצריך להפשיר את הקרח שנמצא בדופן המקרר ולאחר שעשינו זאת המקרר המשיך לפעול כמו שצריך ללא ביקור בית.
(ניר ביטון, תיקון מקרר)
הייתה לי בעיה בתנור ביום שישי, כמעט ונתקעתי עם האפייה שלי לשבת. במזל קובי הגיע מהר והצליח לתקן לי את הבעיה בפחות משעה.
(זיוה גנון, התנור לא עבד)