אחריות למכונת כביסה – כל התשובות לשאלות המוכרות

כידוע לכם, אחריות למוצרי חשמל, זהו פרמטר חשוב מאוד טרם רכישת המוצרים החשמליים, בין אם המוצרים שווים רק מאות שקלים בודדים ובמיוחד למוצרים שמחירים מגיע עד לאלפי שקלים, לכן חשוב להבין מספר דברים בזמן קניית מכונת הכביסה שלכם, זה תקף כמובן גם לשאר המכשירים כמו מייבשי כביסה, מקררים, תנורים ושאר המוצרים הביתיים.

אחריות למכונת כביסה

בדרך כלל אחריות למכונת כביסה חדשה שנרכשה מהחנות היא לשנה אחת בלבד, אך קיימים חברות שמספקים אחריות לטווח ארוך יותר של שנתיים ושלוש שנים ואילו תיקון והחלפת חלקים מסוימים יכולים להגיע עד לחמש שנים של אחריות.

אילו סוגי תיקונים חלים על האחריות?

כאשר קנית מכונת כביסה חדשה, האחריות שלה חלה על כמעט וכל תיקון פנימי הכולל בתוכו את הכרטיס החכם של המכונה למעט שברים מסוימים או נזק שנגרם מתוצאות לא קונבציונאליות.

מי יתקן את המכונה?

בתקופת האחריות מומלץ לקרוא לאיש שירות של החברה היבואנית או היצרנית של אותו מוצר, רק לאחר שפג התוקף של האחריות מומלץ לקרוא לטכנאי מכונות כביסה מומלץ, מומלץ לאחר קריאה לאיש שירות או לטכנאי מומלץ לשמור את פרטי הקשר שלו וכמובן את החשבונית/קבלה בנוגע לשירות שתוכלו לדעת מתי והאם יש עדיין אחריות על התיקון, כמובן שהאחריות של התיקון לעתים אם יש, היא ספציפית על אותו תיקון נקודתי ולא על כל המכונה עצמה.

כיצד נתאים את מכונת הכביסה לשימוש שלנו?

לפני שנרכוש מכונת כביסה או מייבש כביסה (עונה על אותם מאפיינים) עלינו לבדוק מספר דברים, כמו איזה תוכניות ארצה לעבוד איתם במכונה, מה נפח הכביסה שארצה לכבס, האחריות שתקבלו ברכישה, וכמובן נצטרך לדעת בדיוק לאיזה תקציב אנחנו מכוונים ולהיות מוכנים יותר בתהליך הרכישה.

הרחבת אחריות

כיום קיימים שירותים נוספים להרחבת אחריות של המוצרים, כמובן בתוספת תשלום כלשהי שנעה בין כמה מאות שקלים, תוכלו לקבל אחריות מורחבת למספר שנים נוספות, השירותים הללו מספקים אחריות על רכיבים ספציפיים. לכן כדאי תמיד לשים לב לאילו רכיבים באותו מוצר האחריות תקפה, על מנת שתמנעו מעצמכם עוגמת נפש, ולבסוף לא תוכלו לנצל את אותה אחריות לגבי המוצר במקרים מסויימים.

 

מה מספרים עליי?
קובי עזר לי מאוד כשמכונת הכביסה שלי פשוט לא עבדה, לאחר ביקור בית קצר הוא זיהה את הבעיה ותיקן אותה מהר וללא בעיה.
(מוריה חדד, תיקון מכונת כביסה)
קובי עובדיה עזר לי ללא תשלום ועל זה אני מודה לו כל כך, לאחר שהמקרר שלנו לא עבד, הוא הסביר לנו בטלפון שצריך להפשיר את הקרח שנמצא בדופן המקרר ולאחר שעשינו זאת המקרר המשיך לפעול כמו שצריך ללא ביקור בית.
(ניר ביטון, תיקון מקרר)
הייתה לי בעיה בתנור ביום שישי, כמעט ונתקעתי עם האפייה שלי לשבת. במזל קובי הגיע מהר והצליח לתקן לי את הבעיה בפחות משעה.
(זיוה גנון, התנור לא עבד)