היסטוריית מכונת הכביסה

מכונת הכביסה זהו מוצר חובה שקיים כמעט בכל בית בישראל, בין אם זה בבאר שבע או בין אם זה בכל עיר אחרת מהדרום לצפון.

תוכלו לרכוש מכונות כביסה בשלל חנויות של מוצרי חשמל ברחבי כל הארץ. טווחי המחירים של המכונות יכולים להיות 1000 שקלים אבל גם להיות 2500 ומעלה.
כמובן שלחסכנים מבינינו תמיד תוכלו לרכוש מכונות כביסה או מוצרי חשמל נוספים באתרי יד שנייה המוכרים לנו או לקנות ממכר או חבר שמחליף מכונה תקינה.

מכונת הכביסה הומצאה כבר בשנת 1767, כיום יש עשרות מותגים ודגמים של מכונות כביסה, ביניהם מותגים של בקו, בוש, LG ועוד הרבה.
להפתעתנו הרבה לא עיקרון העבודה של מכונות הכביסה לא השתנו כמעט.

תיקון מכונות הכביסה הוא לרוב פשוט, אך לפעמים יכולים לצוץ בעיות גדולות כמו החלפת גוף חימום, או מיסבים שנצטרך להזעיק את הטכנאי האמין שלנו לביקור בית.
מומלץ לשמור על מכונת הכביסה על מנת למנוע מקריאת טכנאי באמצעות מספר פעולות חוזרות לעתים תקופות.

כאשר המכונה מגיע למצב שהינכם צריכים להזמין טכנאי לביתכם נחוץ שתתקשרו אליו כאשר אתם נמצאים בסביבת המכונה, בדרך כלל הטכנאי ישאל אתכם מה הדגם והמותג של המכונה על מנת לנסות לזהות את התקלה עוד לפני שהוא מגיע (יכול להיות שהוא יזדקק לכלים נוספים או אפילו לאדם נוסף שיצטרך לעזור לו להרים את המכונה על מנת לקחת אותה להחלפת מיסבים).

בכל אופן חשוב תמיד לראות שהטכנאי שהזמנתם הוא מורשה ושהוא לא מישהו שיכול לעשות יותר נזק מתועלת, שימו לב שהוא משתמש בחלקים מקוריים בהתאם ליצרן המכונת כביסה ושהוא יודע להסביר לכם מה בדיוק הבעיה.

לסיכום תמיד תזכרו: בירור קצר ומקדים יכול להשתלם לכם, בין אם זה כלכלי ובין אם זה תפקוד תקין של מכונת הכביסה לטווח ארוך כמה שיותר.

מה מספרים עליי?
קובי עזר לי מאוד כשמכונת הכביסה שלי פשוט לא עבדה, לאחר ביקור בית קצר הוא זיהה את הבעיה ותיקן אותה מהר וללא בעיה.
(מוריה חדד, תיקון מכונת כביסה)
קובי עובדיה עזר לי ללא תשלום ועל זה אני מודה לו כל כך, לאחר שהמקרר שלנו לא עבד, הוא הסביר לנו בטלפון שצריך להפשיר את הקרח שנמצא בדופן המקרר ולאחר שעשינו זאת המקרר המשיך לפעול כמו שצריך ללא ביקור בית.
(ניר ביטון, תיקון מקרר)
הייתה לי בעיה בתנור ביום שישי, כמעט ונתקעתי עם האפייה שלי לשבת. במזל קובי הגיע מהר והצליח לתקן לי את הבעיה בפחות משעה.
(זיוה גנון, התנור לא עבד)