תיקון תנורים בבאר שבע

יש שני סוגים של אנשים בנוגע לתנורים, אלה שמשתמשים בו כל הזמן ואלה שלא נוגעים בו בכלל. כאשר תנור מתקלקל אנחנו יכולים להיתקע עם אוכל לא מוכן, בחגים, שבתות ואירועים מיוחדים זה יכול להיות מקרה מבאס במיוחד.

לכן לפני שנקפוץ להחליף את התנור ולקנות חדש, מומלץ להזמין טכנאי תנורים מנוסה או לנסות מספר בדיקות שקלות לביצוע לכל אחד על מנת לוודא שזו לא תקלה שלא מצריכה הזמנת טכנאי לביקור בית.

ראשית – לפני שנזמין טכנאי מקצועי שמסוגל לתקן את הבעיות נבדוק מספר דברים שנוכל לחסוך לעצמנו אפילו ביקור בית (במקרים לא טובים גם למנוע מטכנאים פחות אמינים לגזול כסף מיותר ממכם).

1) נבדוק את השקע/תקע של התנור – אם התנור לא נדלק (אין אורות/רעשים ובעצם התנור לא מגיב לכם) סביר להניח שחשמל לא מוזרם לתנור וכנראה שאפילו טכנאי לא יוכל לעזור לכם ותצטרכו להזמין חשמלאי מוסמך.
במקרים מסויימים, יכול להיות שסך הכל תצטרכו להחליף את קופסת הפיקוד/שקע החשמל, ובמקרים אחרים זאת יכולה להיות תקלה מורכבת יותר.

2) נאפס את הטיימר – כאשר התנור לא עובד כלל אבל אתם רואים שיש שעון (בדרך כלל: 00:00:00) סך הכל מה שתצטרכו זה לאפס את הטיימר, כפתור הטיימר יכול להיות בצורת כף יד לעתים. לאחר לחיצה על איפוס הטיימר מצב התנור יעבור לידני.

3) נקו את התנור כמה שיותר, תנור מלוכלך מעלה ספקות בין אם התנור תקין או לא, שאריות של אוכל מהפעם הקודמת יכולים להישרף (להפריש ריח של משהו נשרף) ובעצם לגרום לכם לחשוב שהתנור לא עובד כרואי.

4) תאורה פנימית תקולה – לעיתים, אנו נחשוב כי התנור שלנו לא עובד, אך הדבר היחיד שלא עובד אלו הן הנורות הפנימיות של התנור, כך שנוצרת אשליה שהתנור לא נכנס לפעולה, לכן ננסה לבדוק את החימום עצמו, ונזמין איש מקצוע במידה ונרצה להחליף את הנורות השרופות.

נקודה למחשבה: תנורים אינם עובדים על מים כלל, כידוע לכם במים בישראל קיים המון אבנית דבר שגורם למכשירים להתקלקל מהר יותר. לכן התנורים שלנו מתקלקלים פחות משאר מכשירי החשמל הביתיים האחרים כמו מכונות כביסה, מדיח כלים ועוד.

לסיכום תיקון תנורים בבאר שבע זהו לא דבר מסובך, אבל לבעיות שאינכם מכירים אין לכם סיבה לשבור את הראש ופשוט להזמין טכנאי מוצרי חשמל בבאר שבע אמין ומקצועי.

בנוסף לתנור במטבח קיימים מוצרי חשמל גדולים יכולות להיווצר להם תקלות כגון: מדיח כלים ומקרר.

מה מספרים עליי?
קובי עזר לי מאוד כשמכונת הכביסה שלי פשוט לא עבדה, לאחר ביקור בית קצר הוא זיהה את הבעיה ותיקן אותה מהר וללא בעיה.
(מוריה חדד, תיקון מכונת כביסה)
קובי עובדיה עזר לי ללא תשלום ועל זה אני מודה לו כל כך, לאחר שהמקרר שלנו לא עבד, הוא הסביר לנו בטלפון שצריך להפשיר את הקרח שנמצא בדופן המקרר ולאחר שעשינו זאת המקרר המשיך לפעול כמו שצריך ללא ביקור בית.
(ניר ביטון, תיקון מקרר)
הייתה לי בעיה בתנור ביום שישי, כמעט ונתקעתי עם האפייה שלי לשבת. במזל קובי הגיע מהר והצליח לתקן לי את הבעיה בפחות משעה.
(זיוה גנון, התנור לא עבד)